Dzseemy's Blog

Túrázás

Szerző: Dzseemy

Amióta az eszemet tudom, mindig is szerettem túrázni, kirándulni. Élvezettel vettem részt az iskolai kirándulásokon is, még ha kötelező volt is.

Persze az idő múlásával már magam szerveztem a kirándulásokat, és sok érdekes helyet láttam. A szebbnél szebb tájak, érdekes emberek mind mind gazdagították az élmények számát.

Idén augusztusban találtam rá a Geocaching oldalra (bár már régebben is hallottam a Geoládákról), ahol a regisztráció után már mint ládavadász terveztem meg a kirándulásainkat. Ennek első eredményes kutatása a Börzsönyliget teteje volt.

Kilátás a Börzsönyliget tetejérőlKiindulásként a Kismarosi kisvasút Börzsönyligeti megállójától nem messzire parkoltunk le. Innen vettük célba a hegyet. A kirándulás során meglátogattuk a Testvér-forrást, majd innen indultunk tovább a Nacsapéreg 334 méter magas csúcsára. Az üdülőterületen mellénk szegődött egy vizsla is, aki a fárasztó úton végig elkísért, és a hegy tetejéről együtt gyönyörködtünk a kilátásban. 🙂
Kis pihenő után a láda is meglett, így a logfüzet kitöltése után elindultunk vissza.

A lefele vezető úton jól esett egy kis frissítő mindenkinek. Kedves kutyusunk is nagyon megszomjazott, és vígan lefetyelt a kezemből.
Útitársunktól is hamarosan búcsút kellet vennünk, – bár gyanítom szívesen velünk tartott volna – mivel a gazdája nagyon hiányolta volna e nagyon jól nevelt ebet.

Azóta is sok szép kirándulást tettünk a Dunakanyar hegyeiben, melyek igazi élmények voltak.

Bővebben:
Mi is az a Stylish?

Ha a fenti kérdésre pár szóban kéne válaszolni, akkor csak annyit írnák, hogy a kedvenc oldalunk saját ízlésünk szerinti kinézete....